środa, 22 sierpnia 2012

Zabijcie mnie, człowieki kochane!

Wiem, jestem podła niedobra i w ogóle zła i bee :( Wy tu czekacie na rozdział, a ja sb wychodzę na miasto, gdzieś jadę i gadam z przyjaciółmi zamiast pisać rozdział... Możecie mnie poćwiartować, zabić, zakopać, odkopać, spalić, powiesić, nabić na pal [...] zjeść, zgrillować, podać na obiadku... :< Próbowałam sobie tłumaczyć, że są wakacje, pewnie wszyscy wyjechali i nie ma kto czytać, więc ja też sb zrobię wakacje, ale widzę, że wy ciągle tu wchodzicie i czekacie na rozdział... Dzisiaj o 10 było już 58 wejść O.o A codziennie to około 200,300! Więc przepraszam, że tak nic nie dodaję... Dzisiaj dodam nexta, a potem epilog, bo skończyły się pomysły, no macie mnie. Ale za KRÓTKI <obiecuję> czas będę pisać z Violą STORY III <3 Jestem tak podjarana tym story, że jjaaa ;D I taka zajebista współpraca ^^
Mam nadzieję, że mi kochane wybaczycie <3
Liczę na Wasze miękkie serduszka nad złą Agą :<










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz