piątek, 3 sierpnia 2012

Wróciłam! :D

Wróciłam w sumie przedwczoraj, ale trochę się działo xd Mój wujek z Kanady przyjechał <nie widziałam go chyba od 10 lat gdzieś tak xd> i byłam u niego i dzisiaj też bd xd Więc nie wiem, kiedy dodam rozdział :)
Wszakże <xd> mam go już napisanego :3 W zeszyciku to gdzieś ok. 20 stron :D Nie wiem ile to będzie jak przepiszę xd Nie ma to jak pisanie w drodze ME GUSTA xd Fajnie, że auto nie telepało, mogłam sb nawet rysować ;-) W rozdziale potoczą się niesamowite przygody Kacperka, więc bądźcie przygotowani :) xd Jak przepiszę - dam Wam znać, heh :D
PS : Już 100 postów :3
Do następnego ;*







 Zarry <3 <3 :)

2 komentarze:

  1. Moja kochana Agnes. <33 Nareszcie wróciłaś!! Hahaha xdd Nudziło Ci się podczas podróży, prawda? ;D Wydaję mi się, iż tak. ^^ 20 stron wspaniałej powieści... Już się nie mogę doczekać, kiedy to przepiszesz. ;* Oby udało Ci się to jak najszybciej zrobić, gdyż stęskniłam się za Twoja twórczością. ;c Teraz będę z ogromną niecierpliwością czekała na rozdział. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hej. super blog. zapraszam na mój: hanusss.blogspot.com Mam nadzieję, że skomentujesz i dodasz sie do obser.

    OdpowiedzUsuń