piątek, 27 lipca 2012

Informejszyn

Kochane! :(
Niestety, to musiało się zdarzyć...
Wyjeżdżam na wakacje do Berlina <3 
Dlatego chcę na razie się z Wami pożegnać <3 To tylko 3 lub 4 dni :)
Później wrócę i OBIECUJĘ, PRZYSIĘGAM I W OGÓLE,
że napiszę Wam taki MEGA WIELKI BIG BIG rozdział na 10 kartek w Wordzie ;)
Za te wszystkie moje nieobecności :* <3
Co Wy na to? :)
♥♥♥
Parę fotek z mojego życia dotychczasowego XD :
Moja ulubiona torba <3 Kupiona parę dni temu, ale cii :) Ulubiona ^^
A to moje butki, kupione dzisiaj ^^ Jakoś kojarzą mi się z 1D ale nie wiem dlaczego <myśli> Viola twierdzi, że Zayn takie miał podobne, ale nie widziałam :( Też mi się wydawało, ale zdj nie znalazłam :// Ale butki fajnee :D
A teraz taka mała historyjka ^^
Byłam z przyjaciółkami w mieście. Jak z nimi byłam to był git, fajnie, wszystko GOOD :D Nikt się nam nie dziwił, nikt nic sobie nie robił ;) ALE!!! O_O <dramatyczne> Jak poszłam już sama to WSZYSCY się na mnie gapili! Najpierw taksowali mnie wzrokiem, a potem coś szeptali i się dziwili. Najpierw na szope na głowie, a potem ŁUP na nogi. WHY?! Ja takie : O___o o co im chodzi?! WTF?! Potem się skapnęłam.... xd
Miałam coś takiego na nogach :D Kinga moja kochana mi napisała xD  hehe :D Ona miała też "SMILE!" i buźki, a Martyna : "Własność Kingi" i "Jestem Marti, buahah :D" xd Mądrość <3
♥♥♥
Trochę z innej beczki :D

Ja : Co mam wziąć ze sobą na wyjazd oprócz laptopa? <żart> xd
Kolega : Wiaderko internetu! :D
Ja : OK :D Jak łapie radio w aucie to i neta złapie! ^^
Kolega : No! Nie zapomnij tez prezerwatyw :)

Totalnie mnie rozwalił! XD Bez komentarza! :D:D xdxd

Wytrwajcie beze mnie :* <3

4 komentarze:

  1. Nie wytrwam!! ;(( Zostawiasz mnie samą, no! Idę beczeć!! :(:(:(:(:( Huehuehue xdd Jestę idiotę! ;D E tam, trudno! ^.^ Każdy ma w życiu hobby, jak już mówiłam o koledze xDD Fajne nogi, ziomę! :D:D:D Huehuehue ;* Much Love, sister. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. już nie mogę doczekac sie następnego rozdziału *_________*
    boskie te butyyy <33 ♥____________♥
    torba też :D .
    yeahhh - nasze nóżki :D <3
    genialniezarębiścieodlotowo było musimy to powtórzyć :D
    szkoda tylko że tak szybko poszłaś ;<
    masz fajnego ... kolegę xd .

    OdpowiedzUsuń
  3. A te buty to mi się wydaje Zayn miał w ,,Gotta be you" albo mam halucynacje. W każdym razie nie mogę się doczekać kolejnego rozdziały ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, wiem, gdzie Zayn miał takie buty!! W teledysku do More Than This!! Widziałam ostatnio w tv xdd feel like a boss. ; D wracaj misiu. ;***

    OdpowiedzUsuń