piątek, 7 grudnia 2012

Słóweczko...

Kto chce zabić wredną, złą, paskudną i dziwną Viper za niedodawanie rozdziału? Sądzę, że wszyscy. Okay, zróbcie to, ale należy się Wam słówko wyjaśnienia. Nie dodaję nic, ponieważ mam teraz strasznie dużo nauki. Co prawda, zbliża się koniec semestru, a ja haruję za dwóch. Przygotowuję się do drugiego etapu olimpiady przedmiotowej i nie mam na nic czasu. Wracam do domu po 15/17 i jestem wykończona. Odrabiam lekcje, uczę się, a potem wbijam na chwilę na kompa o mam dość. -.- Naprawdę, przepraszam. Aga wystuka Wam jakiś rozdział w najbliższym czasie. To tyle z mojej strony. Ave, satany. \m/ ;*

---
od Agusi :3
No jasne, odwalę za Cb robotę kochana siostrzyczko :* Może w niedzielę coś skrobnę :)
Poza tym chciałabym podziękować za 56 000 odwiedzin! WOW! :D A tak niedawno było 10 000.
Kocham Was <3 :3

3 komentarze:

  1. proszę wymyślcie coś ja już nie mogę się doczekać i wiem co to znaczy brak czasu sama pisze i też nie mam czasu ale codziennie wchodzę na waszego bloga z myślą że dodałyście kolejny razdział ale go nie ma !!!!! no proszę dziewczyny dodajcie coś więcej nie wytrzymam :) a i jeszcze najważniejsze to macie ogromny talent kocham was <3 i czekam na następny razdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej miało być w 8 lub 9 a już jest 12 grudni no proszę !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes ma blokadę twórczą i utknęła w połowie rozdziału, so postaramy się razem coś wymyślić. :)

      Usuń