niedziela, 4 marca 2012

Imaginy cz.4

A oto wasze ulubione imaginy xd

  1. Masz dość swojego wyglądu i postanawiasz przejść na dietę! Jesz tylko owoce i warzywa. Niallowi się to nie podoba. „Królik jesteś?!” pyta, a ty się czerwienisz. „Jestem na die...” on przerywa ci, mówiąc : „Nie wypowiadaj tego słowa przy mnie!” krzywisz się. „Przecież nie chcesz mieć dziewczyny, grubej jak świnka!” „Ale ty jesteś moją kochaną świnką!” szczerzy się, a ty rzucasz w niego poduszką. Po chwili oboje się śmiejecie, a Niall daje ci buziaka i zaprasza na randkę. A diety nici : ) /A.
  2. Kupiłaś królika. Louis nie jest tym zachwycony, bo królik dostaje marchewki od ciebie! Nagle wchodzisz do pokoju i widzisz otwartą klatkę, a królika nie ma! Zaczynasz go szukać, ale nigdzie go nie ma. Nagle słyszysz chrobotanie i tuptanie w kuchni. Biegniesz tam i stajesz jak wryta. Patrzysz... a tam Lou w przebraniu królika! Białego, futrzanego, z uszami i wąsami xd „Nakarmisz?” pyta z nadzieją xd Uśmiechasz się i dajesz mu marchewkę, a Wielki Królik cię przytula :D xd /A.
  3. Poważnie zachorowałaś i masz mieć operację. Bardzo się boisz. Zayn ciągle czatuje przy twoim łóżku i nie daje się wywalić przez pielęgniarki. Mówisz, że to słodkie i że go kochasz <33 „Nie martw się, będzie dobrze. Po operacji znowu będziemy razem ;*” mówi. „A jeśli...” „Żadne jeśli! Jesteś moją kochaną dziewczyną! Będziemy razem, bez względu na wszystko!” przytula cię mocno i całuje. Zawożą cię na salę i operują. Pierwsze, co widzisz po przebudzeniu to śpiący Zayn. Wołasz go, a on się budzi i cię mocno przytula. „Wiedziałem, że przeżyjesz! Mówiłem, że będziemy razem! Kocham cię ;** <3” i całuje cię czule. /A.
  4. Oglądasz 1D w TV. Liam mówi, że dzisiaj zamierza wyznać uczucia wyjątkowej dziewczynie. Zasmucasz się i wyłączasz TV. Nagle słyszysz pukanie do drzwi. Otwierasz i widzisz Liama z bukietem róż! „Kocham cię!” mówi, czule cię całując. /A.
  5. Łazisz po domu z uczuciem, że ci czegoś brakuje. Zamęczasz się tym dniami i nocami. Wychodzisz na dwór i zderzasz się z... Harrym! Serce wali ci jak młotem, ale jak gdyby nigdy nic, zapraszasz go do środka i mile gadacie. Wyznał ci, że jakieś przeczucie przywiodło go tutaj. Mówił, że czuł pustkę i teraz czuje, jakby ją wypełnił <3 Zaśmiałaś się. Czułaś to samo! Uśmiechacie się do siebie i się całujecie ; * /A.

6 komentarzy:

  1. świetne imaginy ;) Wczoraj siedziałam w nocy i czytałam twojego bloga xd. Kiedy będzie kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie, że się podoba :) Jak zapewne widziałaś, rozdział dodałam wczoraj xd Teraz ozbrój się w cierpliwość, bo next będzie gdzieś za tydzień, albo w ciąglu tygodnia jak mi się uda :)

      Usuń
  2. Fajne ;D
    3, 3 , 3 , 3 , 3 <33333333333
    A bd dodawać imaginy regularnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy ;) Na razie zaraz dodam cz.5, w zeszycie są 82, więc będzie gdzieś co parę dni :D

      Usuń
  3. Taaak :D
    szkoda, że teraz wgl nie bd moich imaginów ; cc
    Kinga. <3

    OdpowiedzUsuń