wtorek, 3 kwietnia 2012

Imaginy cz.12


  1. Zayn słodko śpi, a ty nie możesz przegapić takiej okazji ;D Cichutko podchodzisz i robisz mu zdjęcie. Pod nosem mówisz, że będziesz miała nową tapetę ;) Starasz się dać mu delikatnego buziaka tak, żeby się nie obudził. Niestety xd nie udaje się xd Zayn budzi się z szerokim uśmiechem i oznajmia : „Tylko udawałem, że śpię ;* <3” K.
  2. Harry ma dość tego, że reszta chłopaków razem z tobą się wygłupia i że cię podrywają. Gdy miałaś zostać razem z nim w domu ubierasz biały T-shirt i czarne rurki. Siadasz obok niego przed telewizorem. On zza siebie wyciąga czarny marker i pisze na twoim T-shircie : „Moja własność – Harry” Patrzysz na niego ironicznie. Po chwili śmiejesz się i mówisz, że go kochasz, a on cię całuje ;* /K.
  3. Siedzisz w pokoju słuchając „One Thing” i bazgrasz w zeszycie, a głównym tematem twojego bazgroła jest Harry. Wychodzisz na chwilę do kuchni, żeby się napić wody. W tym momencie do pokoju wchodzi Harry i patrzy na zeszyt. Ty wracasz do pokoju i rumienisz się na jego widok. Harry patrzy na ciebie z szerokim uśmiechem i mówi : „Kocham w tobie tego świra” podbiegasz do niego i go przytulasz, a on daje ci buziaka ;* <3 /K.
  4. Niall długo siedzi u siebie w pokoju, kiedy wychodzi, korzystasz z okazji i wpadasz do pokoju jak ninja xd Rzucasz okiem na biurko i widzisz list. Z ciekawości zaglądasz. Jest zaadresowany do ciebie! Czytasz wstęp : „Piszę do ciebie ten list, ponieważ nie mam odwagi ci powiedzieć...” uśmiechasz się do kartki. Czytasz dalej : „że cię kocham” Serce zaczyna ci mocniej bić, robi ci się gorąco, ale czytasz dalej : „Tak... Kocham cię! Miło to w końcu uwolnić” Niall wraca, a ty rzucasz mu się na szyję i mówisz, że ty też go kochasz. Niall przytula cię, uśmiecha się, a po chwili mówi : „Oszczędzę na znaczku xdxd” <komentarz Agi : JAKA SKNERA -.- xd> /K.
  5. Wracasz ze szkoły. Nagle widzisz jak jakiś chłopak się potyka i rozsypuje jabłka, które kupił. Szybko do niego podbiegasz, pomagasz wstać i zbierasz rozsypane jabłka. Chłopak dziękuje i zapisuje ci na jednym jabłku swój numer i pyta : „Jak mógłbym ci się odwdzięczyć? ;]” Uśmiechasz się i mu odpowiadasz : „Masz może ochotę na szkolną dyskotekę? Dziś jest szkolna, a ja nie mam z kim iść : ( ...” „Taka śliczna, a nie ma z kim iść? Pewnie ;) Z wielką chęcią ;D Podeślij SMSa” Kiwasz głową i odchodzisz. Ubierasz się w srebrną sukienkę, malujesz i wychodzisz. Pod szkołą widzisz znanego jabłkarza (xd) i witasz go przytuleniem. Wchodzicie do budynku, a potem do sali, w której odbywa się dyskoteka. Tańczycie, rozmawiacie i dobrze się bawicie : ) Chłopak ma czapkę i ciemne okulary, co jest dziwne ;/ Nagle DJ zapodał wolną piosenkę. Chłopak zdjął czapkę, okulary i spojrzał ci głęboko w oczy. To był Harry Styles! Mocno się do niego przytulasz i tańczycie „przytulanego” ; * Wszyscy się na was gapią i jesteście jedyną parą na parkiecie. Po tańcu Harry cię całuje <3 Wyszliście z sali, a Harry przyciąga cię do siebie i mówi : „To była najlepsza dyskoteka w moim życiu <3” uśmiechasz się i ponownie go całujesz ; * /K.
Miałam wyrzuty sumienia, że nie napisałam rozdziału : ( Dawno już go nie było, ale niestety były małe problemy. Spróbuję dzisiaj chociaż połowę wyskrobać, ale mam brak weny ; / Mam nadzieję, że imaginy was pocieszą <3 : D To twórczość wyłącznie Kingi ; d Ona ma najlepsze pomysły na imaginy, a ja na opowiadanie ;D
+
Mieliśmy dzisiaj test szóstoklasisty xd Matko jaki stres był! Wszyscy sobie „zapodali” kopniaki na szczęście i pożyczali długopisy :D Pewnie i tak wszyscy będą mieli +30 pkt : D A potem szliśmy na miasto, a jakiś kundel za nami xd Jeszcze pomylił nogę Martyny z suczką xdxd Dobra, dość moich wrażeń, bo zapewne są denne xdxd
+
Jeszcze się nie żegnam :D xD Troszeczkę zdjęć chłopaków, za to że mnie tak długo nie było ;D


























KOMENTARZE, PROSZĘ : ) {5} ; D

3 komentarze:

  1. Hej, hej . Zaczepiste imaginy i te zdjęcie . ♥ :D:D łuhuhu , czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z suczką ? xd
    ciekawe jakby było , gdybyś Ty napisała imaginy a Kinga opowiadanie. xd
    ciekawe jak wypadliście na teście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten pies zaczął Martyny nogę ten tegować xdxd Ja też piszę imaginy tylko Kinga często zabiera zeszyt do domu i pisze ile wlezie xdxd Ja na teście będę miała z 30 minimum ; ) Akurat tyle mi trzeba, żeby się dostać do tego gimnazjum, gdzie chcę iść :D

      Usuń